Friday 1 April 2011

ayat jiwang...

 hari yg paling bosan.... g belajar bt laman web tapi dok fhm.... penat je g... tukang ajor 2 laju sgt... dok sempat nok tulis....ape yg patut buat kt laman web 2.... tadi ada group discussion jap.....pn boring gak... hmmmm..... balik je tgk romate aku hilang pas duana pn dok thu... aku call x angkat2.... jadi aku dok kt blik lah sorg2..tadi ada gotong-royong cuci tandas.. dah buat dh penat gler siotttt.....  ni smbung lyn fb lg..... skrg dok kcau org kt fb... tiba2 je kuar ayat jiwang kt fb " hati ni rasa sunyi... melihat org lain berpasangan membuatkan aku begitu sedih.... entah kenape hati ini terdetik untuk mempunyai pasangan seperti org lain..... tapi apa kan daya tiada insan yang boleh membuatkan hati ke untuk bercinta lagi dan sayangi insan yang bernama lelaki...." aku akan menunggu siapa kan putera raja yang akan membuka hati aku ni... 

No comments:

Post a Comment