Saturday 30 April 2011

30 april 2011

asslamualaikum semua blogger... dh lma x update blog..... ko org semua shat x?? aku alhmdulillah sihat je.... hari ni 30 /4/ 2011.... hari ni sungguh membosankan..aku x thu nk bt ape just lepak kt blik.... minggu ni adalah study week kt uum...rmai yg balik kampung masa study week ni termasuk rumate aku n kwn yg rapat dgn aku ekin n nab. bertapa boringnya rasa tanpa dia org.... aku x balik sebab rumah aku jauh kt terengganu... klu pikir boleh je nk balik rumah tapi cian plak kt family aku nk kena masuk duit tiket... dah lah dari kedah ke kuantan tiket harga rm61.10 mahal gler... klu pergi balik dh seratus lebih kosnya... cuti pn just seminggu je mesti x puas dok cuti.... exam aku plak mula awal lagi ar klu balik rumah gerenti x study punya... exam aku mula 7, 10, 13, 16, 21,22,23 bulan 5... hmmm exam pun dekat2 je tarikh nya... sempat ke x aku nk study semua bab yg masuk.... 27/4 hari 2 besday ayah aku... jdi no  celcom aku, aku daftar guna ic dia jadi dapat lah panggilan percuma seminggu...  tapi x best gak x ada sape pn yg blh aku gayut guna panggilan percuma 2... ada je 2 fon tapi  fon langsung x bunyi maksud nya fon aku 2 xada org nk msj or call... bla fikir mcm 2 terasa nk ada p.we... time2 gini ada gak org teman x lah sunyi sangat...  tapi  bla fikir balik rasa x payah ada p.we pn xpe  x lah habis krdt aku...... hehehehe... tapi ada plak rasa rndu kt seseorg....hmmmm dh mula nk cita pasal dia tapi bkn p.we aku tau.... dulu dia selalu akan msj aku... kul 4 pagi dh msj aku... hmmm kadang2 geram gak time aku nk tido dia msj aku x thu ke aku ada class pagi kul 8... tapi aku lyn gak dia msj dgn dia smpai aku tertido balik... setiap hari dia akan msj aku x kira masa waktu n tempat dia mesti msj aku..... time dia belajar pn dia msj aku... aku selalu tanya dia xggu ke dia belajar klu msj ni... tapi dia ckp klu x msj mesti dia tido dlm class... jadi aku lyn kan je lah walaupun aku dlm kelas... tapi ada gak aku x lyn dia time kelas kira2... sebab aku ni lemah sikit dalam kira2 x blh ar nk lyn dia... maaf ye..... demi dia aku try download skype tapi x berjaya... mujur lah ada ekin dia yg tlg download skype utk aku... dh ada skype dia lah org pertama kwn aku kt skype... just dia sorg je kwn aku kt skype 2... kami selalu gak skype sma2 n kami tukar2 gambar.... gambr2 dia semua encem2 n ada 1 gmbr dia dgn ppuan... mybe m.we dia kot, aku mls lah nk tnya...tapi gmbr dia aku simpan kt 1 folder...kt folder 2 aku tulis nama dia..... aku suka dengar dia nyanyi.. bla dia nyanyi rasa cair je diri aku...rasa mcm dia p.we aku plak... terharu gler aku dia nyanyi utk aku... dia selalu ckp dia nyanyi x sedap..aku dengar sedap je dia nyanyi....aku rasa tiap2 malam aku nk dgr dia nyanyi sebelum aku  tido... hmmm ape kn daya dia sibuk x blh nk lyn aku selalu.... xpe lah aku faham... tapi 2 dulu sekarang ni dia dh kurang msj dgn aku.....aku dh mula rindu dgn suara nya yg merdu n msj2 dia tiap pagi2 n tiap2 waktu x kira tempat..... AKU RINDU SANGAT KT DIA.......

No comments:

Post a Comment