Friday 15 April 2011

hitam

Pada suatu hari aku naik bas on the way balik dari  hantar assignment tapi sayang bas 2 penuh. Aku terpaksa lah berdiri.... Aku terjumpa 2 org kwn aku.... Dia pn bagi lah ckit tempat duduk dia.. Org kta sharing is caring.... Sambil nk tgu bas 2 penuh mcm ikan sardin kami borak2 lah..... Kawan aku 2 yang nama farah dia tnya aku, ko yang presentation pagi tadi... Aku jawab ye lah... Nape wei??? Dia pn ckp aku lain lah dah makin gelap ckit...Waaaaaaaaaaa sedih nya.... Mcm mana x hitam kt uum ni panas gler... Aku ni rajin g class jln kaki.. Malas nk berebut dengan org ramai naik bas... Sebab nak naik bas ni kena pandai tolak- tolak.. Aku ni x pandai nk tolak-tolak org nk naik bas.. Jadi aku sanggup lah jalan kaki tengah panas...   
Ko org ada cra x mcm mana nk cerah kn kulit balik.....Klu ada bagi lah tip... plz?????????????????????????

No comments:

Post a Comment