Friday 1 April 2011

kwn2 yang baik...

hari ni ada 2 org kwn2 seseorg budak laki yang blh kira hencem lah gak... kwn2 dia 2 tnya kt aku suka x kt mamat hencem 2???? ape yang aku nk jwb ye??? x kn nk bg thu hal sebenar.... malu lah aku.... nnt org kata perigi cari timba plak.....aku just tnya kwn2 dia 2 nape nk sgt tlg jodoh kan aku dgn budak hencem 2?? dia orang jawab nk tgk aku n budak hencem 2 bahagia... hhmmmmmm..... masalah nya kt cini aku xthu budak hencem 2 suka aku ke x???? klu kwn2 dia bg thu kt dia aku suka budak hencem 2, tiba2 budak hencem 2 jawab dia x suka aku macam mana???? xke malu aku nnt....mcm mana aku nk berhadapan dengan dia nnt bila berjumpa... klu bg aku, aku just suka tgk budak hencem dri jauh je...klu dia suka org lain pn aku x kisah mybe bukan jodoh aku dgn dia...sebb dia x thu aku suka dia.... klu budak hencem 2 bahagia aku  pn bahagia... tapi kwn2 dia still nk aku jwb soalan 2.... ada yg smpai mrh2.... hmmm aku bg thu lah jwpan yg sebenar.... dlm blog ni rahsia lah... hehehe... jgn mrh ye.... kwn2 dia snggup tlg bg thu kt budak hencem 2 yg aku suka dia...hmmm malu nya aku.... hanya tuhan saje yg thu bagaimana malunya aku.....  bak kata pepatah x lari klu gunung di kejar...klu ada jodoh aku dgn budak hencem2 adalah... klu x ada aku rehda je....aku sangat menghargai segala pertolongan kwn2 budak hencem 2....terima kasih sangat2....

No comments:

Post a Comment