Thursday 12 May 2011

busy body

entri kali ni pasal busy body...... ini aku nk citer ckit... tadi masa aku nk beli mkn dengan kawan2..... aku terserempak lah dengan x-p.we aku dlu..... aku jln buat bodoh je lah... tiba2 dia panggil aku.... sue, sue,sue...... aku pn berpaling lah...... aku just senyum je kat dia........ past 2 aku nk lah jalan lagi dengan kawan2 aku g ambik nasi......... dia pun panggil lah.... aku pusing lah tengok...... dia ckp mai lah cini sembang dengan abang jap..... aku dengan berat hatinya duduk lah..... dia tanya aku sihat x??? aku jawab lah dengan mata pandang kwn2 aku sihat.... past2 dia tanya lagi  bila habis belajar????? aku jwb lah ada 1 sem lagi kat uum ni... nape???? xada lah saje nk sembang abang kn dah nk habis nnt x blh nk jmpa dah..... dalam hati aku ada aku kisah dapat jumpa ko ke x..... hehehehe... jahat kan aku.........aku pun rasa  malas nk layan dia aku terus ar nk bangun diri situ..... x-p.we aku pn ckp sabar ar dlu sue, abang nk sembang lagi..... aku pn jawab nk mkn lah.... dia ckp sabar lah nasi xada 2..... aku pn dok ar jap..... aku pun cakap mana blh dok mcm ni nnt m.we awk nmpak kan mrh plak.... dia pun ckp, ala baru m.we bukan bini lagi kot, lantak ar nk mrh pun...... aku pn diam je lah... aku sebenarnya takut nnt klu m.we dia nmpak x pasal2 aku kena serang....... x mau lah aku.... buat malu je gaduh pasal laki..... tiba2 dia tanya aku dh ada p.we blm??? aku ckp lah xada.... nape???? dia pun ckp kt aku dia nmpak aku jln dengan orang laki kt cafe dpp petronas..... giler ke ape dia 2 aku mana pernah jln dengan orang laki kt dpp petronas.... yang aku ingat aku selalu g mkn kat sana dengan nab, ekin, ema , daus n nazli..... maybe dia nmpak aku pkai baju sma  kaler kot dengan daus terus ingat aku m.we daus.....hehehehehehehehe.... itu just kebetulan je...... gler aku m.we daus...... marah ekin nnt......hihihihihi......dalam hati aku ape hal lah mamat ni nk busy body hal aku.... jaga lah hal sendiri.......aku malas lah nak layan aku cakap kat x-p.we aku nasi dah smpai... k bye...... terus aku bangun tinggal kan dia mcm 2........hehehehehehehe.... jahatkan aku ni..........

No comments:

Post a Comment