Wednesday 4 May 2011

tension... aku tak fhm...

tension betul lah study ni.... eeeee ape ni aku bca x fhm langsung... aku ngah study elektrik n elektronik.....hhmmmm langsung x fhm ni.... eeeee tension btl lah... byk istilah2 pelik yg muncul... terkial2 aku nk menghafal nama2 pelik2 ni....eeee geramnya... tgk soalan past year nk buat ape yang dh baca tapi langsung x blh buat... soalan pengiraan just separuh je selesai pas 2 blh lupe plak step2 dia..... dh berjam aku buat latihan 2 ada ke patut blh lupe.... mcm mana lah exam nnt xthu lah aku......  eeee setiap kali aku tension aku akan makan coklat2... hhmmmm coklat dalam tabung dah tinggal ckit je... padahal bru je beli tadi.... aku klu mcm ni tiap2 hari berapa ratus kilo lah coklat aku kena beli....... aarrrrrrgggghhhhhhhhhhh tension nya..................................... tolong......................

1 comment:

  1. hmm study r slow2...
    fokus lebih kt kira2...
    then buat soaln tntang kira2 perintang or kapasitor... soalan 2 byk mrkah tau...
    btw, gud luck... :>

    ReplyDelete