Sunday 20 March 2011

HARI MALANG

Assalamualiakum semua....
Hari ni hari malang aku....Selepas habis class aku p lah mkn kt D Garden...Aku ambik sikit je nasi n lauk pn dh kena rm 2.50..Kwn punya lah byk dia ambik just kena rm2.50 gak x puas hati btl aku...Dh siap mkn aku n kwn aku p lah nk ke class..Dk syok2 sembang lalu kt tangga...Tiba2 aku terjatuh.... ADUH SKIT NYA... Nasib baik lah org x rmai masa 2 x lah malu sgt aku....Ada sorg hamba Allah yang tlg angkat aku bangun...Aku x sempat nk ucap terima kasih kt dia..dia terus g..... mmmmm....Smpai sekarang rasa skit lg kaki n buntut aku... Dalam class plak aku x blh nk fokus langsung.... Asyik rasa ngatok je.... Ape lg terus dgr lagu lah.....X dgr ape yg lectura ajar... Hari ni byk plak bas laluan A x pyh nk tgu lma2 n berebut nk naik....Tapi yg aku skit hati sgt2 ni ada sorg 2 dk bercakap kuat gler skit telinga aku... padahal dia pnya kwn sebelah je..... Dri naik bas smpai dpp aku pn x stop2 ckp nya... Skrg dh smpai blik.... Nk rehat jap petang nnt ada discussion kul 5.oo kt tnb...Mlm plak ada lg discussion kul 8.30....

No comments:

Post a Comment