Friday 17 June 2011

hari ni

hari ni ape yang aku buat...
hari ni aku buat rutin harian aku mcm biasa...
kemas rumah n jemur baju...
tugas lain adik2 n kakak aku yang buat...
kita orang bahagikan tugas...
sejak balik kat rumah aku semakin kuat makan..
klu dok tengok tv mesti nak makan je...
klu x makan macam x lengkap je bla tengok tv...
klu dh boring tengok tv aku akan kacau anak sedara aku..
sekarang ni dia makin aktif....
x reti duduk diam...
2 siti aisyah.... 
aku suka kacau dia....
aku suka tengok dia marah... 
comel sangat2...
klu anak sedara aku yang sorang lagi 2 pn sama....
nama dia wina....
asyik nk dukung je...
bila letak je asyik nangis je....
wina 2 baru 5 bulan...
tapi dia pn aktif macam siti aisyah...
jaga budak kecik memamg best...
tapi sangat memenatkan....
selalu kena ikut kehendak dia orang...
hari gak aku menari ikut rentak siti aisyah.... 
klu x menarik dia syik dok jerik cikkkkkk.......
penat2....
klu nk menari plak kena lagu rancak2....
ada 1 lagu jiwang yang selalu dia nyanyi....
aku x thu tajuk dia ape....
ayat ni yang selalu dia nyanyi...
''aku rindu setengah mati'..
berulang2 kali ayat 2 je......
apa lah nak jadi kecik2 dah pandai dengar lagu jiwang...
ni keja mak su n mak alang dia lah ni suka dengar lagu jiwang....
dan hari ni juga aku buat perangai gler2.....
hehehe...
syok....
sebab bukan aku sorang yang buat perangai gler2...
adik2 aku pn buat.... 
hehehehe....
hari ni gak baru aku tahu sekarang ni mak aku suka loyer buruk....
adik aku cakap klu tanya mak mesti mak jawab main2....
mak aku dah berubah jadi orang yang suka buat loyer buruk.....
dan ayah aku dah bertukar menjadi seorang yang seriaus.....
hehehe......
hari ni juga dalam sejarah aku tido lambat kat rumah... 
biasa sebelum klu 12 tengah malam aku dah tido....
dah sekarang ni aku x boleh nak tido lagi...
ni yang tulis blog.....


No comments:

Post a Comment